Vecka 1 MarsUtmaningen

Veckan började kanon, jag kände mig på topp. Jag kunde ha erövrat världen! Men den slutade på botten... Ändå tycker jag att första veckan på MarsUtmaningen gick hyfsat.

5/15 träningspass avklarade
22,61/70km avklarade
1/4 egentid avklarad
2/2 nya recept testade
2/2 helt nya råvaror testade

Där jag ligger efter är alla dessa övningar som ska göras.

10/300 armhävningar avklarade
1/30minuter i plankan avklarad
20/250 utfall avklarade
0/200 burpees

Har inte äns gjort maxtestet för burpees än, planerar att göra det imorgon. Får som sagt se om det blir burpees eller vanliga upphopp.

Godisförbudet har jag brutit mot en gång i mitt tröstätande. Jag är inte stolt över det, men jag tänker faktiskt inte räkna med det. Tröstätandet är alldeles för stort för mig just nu, jag kan inte stå emot.

Detta ska bli en bättre vecka, hur dåligt jag än mår så ska jag göra bättre ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0