MarsUtmaning, maxtest

Märkte idag när jag gjorde maxtesten för MU att jag aldrig pressar mig själv till det yttersta, jag ger upp innan dess liksom. Det är något jag ska försöka ändra på under denna månad. Iaf så blev maxtesten så här:

*Armhävningar: 21 stycken (på tårna)
*Plankan: 1minut 19sekunder (på tårna)
*utfall: 60stycken (dvs. 30 per ben)

Kanske inte det bästa resultatet men det får helt enkelt duga, jag har inte varit speciellt aktiv på sistonde.

Imorgon blir det burpees och 5km. Får se hur jag ska göra med burpees, testade idag och jag har inte riktigt tekniken. Ska testa imorgon igen men funkar det inte får det bli upphopp istället.

Nu ska jag planera veckans måltider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0