Torsdag 14 januari

De bra dagarna fortsätter för min del. Väntar nästan bara på att de ska ta slut... Får njuta så länge de varar.

Var på gymmet och skulle springa på löpbandet tänkte jag men konstaterade att jag verkligen behöver en ny sportbh. Kändes som om jag skulle slå ner grannen liksom. Har tittat på en Stay In Place BH på internet för min storlek har jag inte lyckats hitta i någon butik. Måste bara få lite pengar innan så jag kan beställa den och då ska jag sätta igång och springa på riktigt. Blev istället 30min på Crosstrainer och jag flög verkligen fram. Efter det ställde jag mig på trappmaskinen i 10min och svettades järnet. Jag hatar en hatkärlek till trappmaskinen. Jag hatar den för att den är jobbigt men älskar den för att den är just jobbig.

Sötsuget håller sig fortfarande långt borta och jag ser till att ha med mellanmål i väskan till skolan. Lyxade till det idag med thailändsk mat till middag idag, underbart gott men som vanligt äter man alltid för mycket. Bra att träningen var efteråt så jag fick träna bort lite kalorier. Åt rotfruktspytt med linser till lunch idag och ställde mig frågan varför jag inte lagar det oftare, det är ju så gott och jag håller mig mätt länge på det.

Min kamera hittade inte hem förrän nu ikväll och eftersom jag alltid fotograferat på morgon tidigare vill jag fortsätta med. Jag gör det imorgon helt enkelt och lägger upp bilderna sen, ska bli spännande och se om det är någon skillnad.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta ett sista pluggryck innan sängen kallar. Sov gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0