Tisdag 5 januari

Näst sista dagen hemma hos mina föräldrar, vilket betyder att på torsdag får jag äntligen simma med mina tjejer som vi gör varje torsdag. Ser verkligen fram emot det!

Har som sagt lagt allt som har med nyttigt levende att göra åt sidan under den senaste månaden och nu ser jag verkligen fram emot att få sätta igång igen. Det ska bli skönt att få svettas igen.

Planerar en promenad imorgon, min första promenad på flera veckor. Har velat ta mig ut och promenera i snön i en vecka men den här förkylningen har inte velat ge med sig.

Det jag ville säga med detta lite smått förvirrade inlägg är att jag verkligen längtar och ser fram emot att få komma igång med min egen utmaning för året som kommer. Jag håller fortfarande på med finslipet men sen kommer jag förklara vad den går ut på, det kan jag lova.

Lycka till alla där ute med det nya året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0