Måndag 18 januari

Nu sitter jag i soffan och är riktigt stolt över mig själv.
Jag har varit på kursintroduktion på fm och sedan informationssökningskurs på em. Efter det satt jag och min partner in crime (medförfattare på examensarbetet alltså) och spånade på vad vi ska skriva om och hur vi ska lägga upp arbetet, tror det kommer bli kanonbra! Ikväll har jag varit på Aerobics och Bodybalance.

Det var nytt program på Aerobicsen och jag hängde som vanligt inte riktigt med i början men efter ett tag kom jag in i det och började svettas ordentligt. Direkt efter det blev det ett Bodybalancepass och som vanligt var det helt underbart. Det är det bästa med måndagar, att få varva ned ordentligt.

Efter träningen var jag sjukt sugen på snickers men jag höll mig borta från det och har istället ätit en riktigt god omelette med lök och fetaost, bredvid hade jag en sallad med rostbiff, tomat, gurka och isbergssallad och en vinägrett på nypressad citron. Mumma.

Nu ska jag slappa i soffan och dricka te innan det är dags att krypa ner under täcket. Imorgon är det köande för bokning av boende på skidresan som gäller och självklart plugg. Funderar på vad jag ska hitta på i träningsväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0