Lördag 16 januari

Har varit underbart slö lördag idag. Sov till 10 och tog det lugnt ett tag, har sedan plockat lite här hemma och har nu precis kommit hem efter 1,5timmes promenad i -8, solen på väg ned och prat med en kär vän. Har för tillfället besök av en kompis hund som fick lite välbehövlig motion, vad gör man inte för en vän som inte kan gå ut med hunden själv?

Har ätit isterband och sallad med extra mycket avokada till lunch, var riktigt gott kan jag lova. Känns som en bra lunch med  tanke på att jag ska på 30årsfest ikväll där det kommer bjudas på dricka och mat.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Hoppas ni har en lika trevlig lördag som jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0