2010

Nytt år och nya tag som gäller för mig. Jag fick dock fira det nya året med en dunder förkylning som inte släppt än. Har varit i min hemstad sedan några dagar innan jul och har haft fullt upp hela tiden (kanske därför jag blev förkyld?). Så motionen har varit obefintlig och jag känner mig fet och ful, ingen rolig start på året helt enkelt.

Har inte orkat läsa bloggar för att hålla motivationen uppe men ska ta tag i det den närmsta veckan. Passar bra med tanke på att jag har tenta nästa måndag och måste ha något att göra i alla pluggpauser... Nä, skämt åsido så kommer jag läsa bloggarna för att hitta tillbaka till motivationen för jag åker äntligen hem på torsdag igen och då är förkylningen förhoppningsvis long gone och jag kan återuppta träningen.

Det har varit en underbar jul och nyår för min del. Har umgåtts med familjen och vännerna och bara myst. Jag har fått en hel del kommentarer om min minskade kroppshydda och det är jätte kul. Men just nu kan jag inte uppskatta och njuta av kommentarerna så som jag borde. Jag känner mig alldeles för fet och omotiverad för det. Jag vet att jag gått upp något kilo den senaste månaden då jag slarvat, slarvat och slarvat med maten men jag har ännu inte vågat ställa mig på vågen. Det får bli när jag kommer hem igen. Jag märker det iaf för magen är som en ballong, det kan ju även bero på att jag slarvat och ätit sådant jag inte tål.

Men nu är det 2010 och det är verkligen mitt år, jag känner det i min lilltå. Jag kommer sätta mig ner och skriva ned mina mål och förväntningar. Vad är era mål och förväntningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0