Tisdag 16 februari

Idag är det en nystart för mig. Jag har efter en veckas vila för första gången varit ute och motionerat. Blev en promenad på 1timma 20min, det var så underbart skönt att få komma ut i friska luften. Har legat pall hemma i soffan med migrän de senaste dagarna nämligen. Har ätit "rätt" idag också och ska fortsätta med det. Idag var även första dagen på 6veckors utmaningen att utföra 200situps också.

En kompis har pratat om den där utmaningen i flera veckor så nu tänkte jag att det var dags. Klicka på bilden nedan och kolla om du vill anta utmaningen med mig. På initialtestet klarade jag 17stycken, kanske inte det bästa resultatet men bättre än min kompis iaf.

Jag kommer de närmsta veckorna skriva checklistor här på bloggen, jag måste få ordning på maten och jag vet att jag slarvar om jag bara skriver det på ett papper här hemma. Ni får bli mina vittnen så att säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0