Onsdag 17 februari

Sitter här hemma vid köksbordet och ögonlocken faller ihop mest hela tiden. Ska skriva klart inlägget och sen kommer jag förhoppningsvis in i duschen så att jag kan gå och sova. Har varit och kört Bodypump ikväll och ännu, efter 3timmar, inte lyckats ta mig in i duschen. Telefonen har ringt som bara den, och långa samtal har det varit också.

Körde som sagt Bodypump och jag kan lova att det kändes i kroppen idag. Det märks att man varit borta från träningen, även om det "bara" varit en vecka. Plus då att man inte känt sig riktigt 100 heller.

Har varit en lustig dag idag. Har inte haft möjlighet att äta de tider jag vanligtvis äter och har därför ätit en del mellanmål. Och så ska jag också erkänna att jag tappat en del av matlusten, jag är inte alls sugen på något. Jag vill gärna ha havregrynsgröt. Det är 3året i rad som jag blir så vid den här tiden, undrar vad det beror på...

Idag ser iaf min cheklista ut så här:
Frukost: 2 kokta ägg och 1tsk majonäs. Te (5p)
Mellanmål: Äpple (0p)
Lunch: Grillad kyckling med en sallad på kikärtor, roccula, tomat, soltorkad tomat, lök och parmesan. Vinigrett på oljan från de soltorkade tomaterna och limejos. (6p)
Mellanmål: Nötter och torkade aprikoser (1p)
Mellanmål2: 2 knäckebröd med jordnötssmör (2,5p)
Mellanmål3: Banan (1p)
Kvällsmat: Havregrynsgröt med egengjord vaniljkeso (3p)

Tillåtna points per dag: 22
Använda points: 18,5
Sparade points: 3,5

Ska erkänna att jag bara höftar med pointsen idag så jag tror egentligen att jag ätit för mer men jag orkar inte beräkna vad allt är värt.


Kom precis på att det är onsdag och att jag skulle vägt och mätt mig idag. Får helt enkelt göra det imorgon.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0