Nu ni!

Är det dags för vardagen att tåga in i mitt liv igen, skolan har börjat och det betyder tillbaka till det duktiga livet. Och det är hårda tag som gäller för när jag ställde mig på vågen idag visade den 104,8kg! Riktigt illa! Jag skyller på mens-suget och att jag är uppblåst som 10 ballonger. Annars måste jag säga att pluset på kilona inte märks mer än att magen känns lite svullen.

För att helt bryta de dåliga vanor jag fått över sommaren så kör jag till viss del Cambridge shake. Hur många det blir per dag beror helt på hur planerna för dagen ser ut. För att ändå ha koll på vad jag äter tänker jag räkna points även de dagar jag endast får i mig Cambridge.

Dagens lista:
Frukost:
1 vanilj Cambridge (3p)
Mellanmål: 1 äppel och 1 kaffe (0p)
Lunch: Blodpudding och rårörda lingon (11p)
Motion: 60min medel motion (3AP)
Kvällsmat: 1 vanlij Cambridge (3p)
Kvällsmys: 1 te (0p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 17p
Sparade points: 5p + 3AP

En helt ok dag enligt mig. Jag har inte känt mig hungrig men däremot törstig. Jag har druckit iaf 2liter vatten men är fortfarande törstig.

Nu kör vi så det ryker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0