2 september 2009

Imorse när jag ställde mig på vågen visade den 103,1kg alltså en viktminskning på 1,7kg sedan igår. Jag har full förståelse för att det är ballongmagen som försvunnit men det känns ändå som ett steg i rätt riktning. Imorgon kommer den officiella startvikten, torsdagar är fortfarande dagen för min vägning. Blir spännande att se vad vågen visar imorgon!

Dagens lista:
Frukost:
1 banan (1p)
Lunch: Misosoppa och 10bitar sushi (9p)
Mellanmål: Kaffe och 1 äppel (0p)
Middag: Havregrynsgröt och 2 knäckeskivor med leverpastej och skinka (4,5p)
Motion: 50min lätt/medel motion (5AP)
Kvällmat: 2dl vanlijyoghurt, hallon och 2 knäckeskivor med leverpastej (4p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 18,5p
Sparade points: 3,5p + 5AP

Idag har det inte varit en bra dag för Cambridge användandet. Jag hade en lunchdejt inplanerad och sen har det varit full rulle och jag har inte varit riktigt på topp och därför kännt att jag velat äta mat istället för Cambridge. Men jag har hållit mig till mina points ändå!

Jag ska de närmsta dagarna sätta mig ner och tänka igenom delmål och så har jag tänkt att i fortsättning lägga upp lite mer foton. Jag kommer även titta mer på vad måttbandet visar, för efter viktuppgången nu under sommaren märker jag inget annat än att byxorna sitter lite tajt i midjan.

För att avsluta detta blogginlägg vill jag bara säga att: Jag mår bra, riktigt bra! Det är otroligt vad denna viktnedgån gjort för hur jag mår i mig själv. Jag har ett mycket större självförtroende nu än tidigare. Och nu har jag inte äns gått ner hälften av det jag planerar att gå ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0