Tisdag 29 september

Dagens lista:

Frukost:
1 banan och 1 päron
Lunch: Wokade grönsaker, gravad lax och laktosfri keso
Mellanmål: 1 äpple
Middag: Omelett på 2 ägg, makrill i tomatsås, oliver, ruccola och gurka
Motion: 10min cardio + styrka (arm och mage)
Kvällsmat: Smoothie (1banan, hallon och laktosfri yoghurt), 2 skivor grovt glutenfrittbröd, leverpastej och smörgåsgruka. 4 bitar löksill.

Varit en kanondag idag! Nu ska vi fortsätta så här! Just nu orkar jag inte räkna points men jag tänker på vad jag äter. Har ju inte direkt nåt val nu när jag helt uteslutit laktos och gluten...

Smygvägde mig idag: 102,7kg. Så ett litet minus är det allt. Veckovägningen på torsdag ska vara ännu mer på minussidan!!!!

Hade planerat att gå på ett pass idag men det var fullt så jag och två kompisar körde styrka istället. Något som jag ine gjort på x antal år. Fy fan vad tufft det var!!! Men nu ska vi försöka göra det några gånger i veckan, eller om det bara blir ett Bodypumppass istället, får se. Jag hatar egentligen styrka men om man är några stycken som gör det tillsammans kan det ju bli riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0