måndag 29 september

Det här med bloggandet går ju som bevisat inte så bra för mig. Jag lyckas komma ihåg bloggen några dagar och så glömmer jag bort den igen. Men jag är ändå ganska så duktig....

Vaknade med migrän idag så jag har mest sovit. Därför ser dagens lista ut så här:
 
Lunch: Glutenfripasta och köttfärssås med rivna morötter
Motion: 30min aerobics
Kvällsmat: 2skivor grovt glutenfritt bröd med ugnsbakad leverpastej och smörgåsgurka, 2 dl laktosfri yoghurt och 1 glutenfri knäckemacka.

Jag orkade verkligen inte mer än 30min aerobics idag, det snurrade i huvudet på mig och jag var tvungen att avbryta. Men 30min är bättre än inget alls!

Imorgonbitti ska jag väga mig, har inte gjort det på flera veckor. Jag hoppas på ett minus och det borde faktiskt vara så med tanke på att mina kläder blivit större...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0