Måndag 21 september

Har varit på första aerobicspasset på flera år idag. Så himla kul det är! Även om jag tappar bort mig emellanåt och helt glömmer bort ett steg jag kunde för 2sekunder sen. Men svettig blev jag och det är det som räknas. Jag och N planerar att fortsätta köra måndagspasset. Blir nog även att testa på något annat pass framöver.

Har tidigare varit "rädd" för gruppträning och inte velat gå. Men nu när jag hittade en kompis som ville gå samma pass som mig och kände likadant är det som jag stigit över en tröskel. Nu blir det gruppträning för hela slanten, typ. Nu är jag verkligen pepp på det här med träning. Har de senaste månaderna tyckt att det varit pest och pina med träning men nu vill jag träna, träna och träna. Ok, det är första dagen men det är positivt att jag känner så här nu och inte tycker det var ett helvete att träna.

Dagens lista

Frukost:
Lunch:
Pasta och sås, typ carbonara, och broccoli (10p)
Mellanmål: Kaffe och äppel (0p)
Mellanmål: Smoothie (2p)
Motion: 60min aerobics
Middag: Omelett på 2 ägg med grönsallad, tomat, ruccola och avokado (6p)
Kvällsmys: Te (0p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 18p
Sparade points: 4p

Sov till 11.30 så det blev ingen frukost för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0