Torsdag 29 oktober

Har inte varit en bra dag idag. Vaknade med huvudvärk och illamående pga det. Hade helst spenderat hela dagen i sängen men var tvungen att ta mig i kragen för att plugga någon timme. Har sedan sovit några timmar på eftermiddagen och mår nu lite bättre.

Jag vet varför jag mått som jag gjort idag, jag åt och drack väldigt dåligt igår. Idag har det istället varit mat som gällt. Tycker jag har ätit och ätit, iofs inte så onyttigt men ändå har jag ätit mer än jag "borde".

Simningen idag hoppades över, inte bara pga huvudvärken utan också för att det är den där tiden i månaden.

Lite bilder kommer dyka upp under helgen, förhoppningsvis redan imorgon.

Sov gott och samla energi för morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0