Torsdag 22 oktober

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra. Jag förs framåt av kraftiga vindar.
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra. Jag har tron på mig själv på min sida.
                                                                                                -- Kenta Gustafsson

Förklarar exakt hur jag känner idag. En ganska så härlig känsla kan jag lova! :)


Dagens lista

Frukost: Havregrynsgröt med rivet äpple. Te. (2p)

Mellanmål: Kaffe. Clementin

Lunch: Kycklingchili och vildris. Tomat (6p)

Mellanmål: Kaffe. Äpple. 1 bit mörkchoklad (1p)

Middag: Pastapesto med feta och gröna ärtor. (9p)

Motion: 40 Simning
Kvällsmat: Mannagrynsgröt på mellanmjölk och lite äpplemos (4p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 22p
Sparade points: Inga men med tanke på motion så säger vi, Bra jobbat!, ändå.


Kommentarer
Postat av: camilla

härligt! & ser jätte bra ut det där! :)

2009-10-23 @ 13:29:23
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Åh, den där Kenta låten är ju helt fantastisk!

2009-10-27 @ 16:54:57
URL: http://atatranakampa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0