Torsdag 15oktober

Kan ju lugnt säga att jag har träningsvärk idag! Men jag tog mig upp ur sängen :)
Simningen ikväll gjorde verkligen susen för musklerna, så skönt!

Har lagat riktigt god mat idag! Köttfärsbiffar med feta och oliver och till det serverade jag vitkålssallad. Helt underbart gott blev det! Och det gick inte åt så mycket points till det heller :) Är inte så mycket för pasta/potatis/ris så det blir oftast bara grönsaker till köttet/fisken/kycklingen. Men jag blir mätt ändå och mår mycket bättre när jag äter så här.

Min goda lunch :)

Vägde mig imorse... Ner 1kg sedan i tisdags men det säger inte så himla mycket då jag haft en riktig ätarhelg i helgen.  Vågen stod iaf på 103,4kg idag. Nu är målet att komma ner till vikten jag hade innan sommaren... helst innan jul. Så 97,2 here I come!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0