Tisdag 20 oktober

Steg upp med tuppen idag, iaf enligt mina mått mätta. Tände ljus här i lägenheten, gjorde frukost och kröp upp i soffa och bara hade det bra. Det är en bra morgon för mig men det händer inte allt för ofta. Jag är mer av en nattmänniska än en morgonmänniska men nu ska jag försöka få iordning på min dygnsrytm och gå upp tidigt varje morgon. Good luck! :)

Dagens lista
Frukost: Havregrynsgröt, 2 knäckemacker med leverpastej, te och vatten (5p)
Mellanmål: Kiwi, kaffe och 1 ruta mörkchoklad (1p)
Lunch: Pasta och köttfärssås. Vitkålssallad (6p)
Mellanmål: Äpple, kaffe och 1 ruta mörkchoklad (1p)
Mellanmål 2: Smoothie på 1,5dl mellanmjölk, 1 banan och hallon (2p)
Motion: 30min crosstrainer och 10min cykling
Kvällsmat: Räk- & fisksoppa med saffran. 2 skivor fiberbröd (glutenfritt) med margarin och kalkon. 1 glas mellanmjölk (8p)
Kvällsgott: Popcorn och vindruvor (3p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 26p
Sparade points: NADA!

Oj, tyckte jag skött mig ganska så bra men där ser man vad ett tag borta från pointsräknandet gör. Jaja, bara att satsa på en bättre dag imorgon. Och har jag missat att berätta att det är tentaplugg på schemat? Ja, ok... det är iaf därför det är mycket kaffe och choklad som intages.

Motionen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det var kö till löparbanden och jag hade dåligt med tid. Men bättre än inget! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0