Onsdag 21 oktober

Har inte varit någon toppen dag idag om man ser till energinivån. Har inte kunnat sova i natt, vilket är ett återkommande problem för mig. Har lite funderingar på att införskaffa mig sömntabletter, är inte mycket för att ta piller för dittan och dattan. Men mina dåliga sömnvanor börjar nu påverka mitt dagliga liv i en negativ riktning och jag måste göra något åt det. Tänkte tillbringa lite tid med att kolla upp olika alternativ på internet och sen kanske kontakta min läkare.

Som sagt energin har varit så där så pluggandet har inte gått så bra men jag har iaf varit till gymmet en sväng. Jag blir snabbt "beroende" av träning och vill gärna träna varje dag i veckan. Har kommit till det stadie nu. Det är skönt på så sätt att jag tar mig till gymmet varje dag och jag har alltid energi till övers för träningen. Dock kan det uppstå problem de dagarna jag ska tillåta min kropp att vila men nästan får abstinens. 

Jaja, som sagt mycket som snurrar i mitt huvud...

Dagens lista
Frukost:
Havregrynsgröt, 2 knäckeskivor med skinka (4,5p)
Mellanmål: Kiwi, 1 ruta mörkchoklad och kaffe (1p)
Lunch: Bön- & tomatsallad, 1 dl keso och skinka (5,5p)
Mellanmål: Morotsstavar och kaffe (0p)
Motion: 60min Bodypump
Kvällsmat: Omelett med wokadegrönsaker och räkor. Vitkålssallad (5p)
Kvällsgott: Clementin. Te (0p)

Tillåtna points: 22p
Använda points: 16p
Sparade points: 6p

Wohoo, vilken skillnad det gör när man planerar vad man ska äta med pointsen i tankarna!

Imorgon är det dags att återigen ställa sig på vågen.... (Tror och hoppas på ett minus!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0