Onsdag 15 oktober

Träningsvärken hinner inte försvinna förrän jag får ny träningsvärk just nu. Kan inte annat än att älska det! Det betyder ju att jag faktiskt har hittat några muskler där inne under fettet. Även om de just nu inte är så stora så kommer de blir större! Är hel pepp på träning just nu, och säger bara: Tack gode gud för kompisar som vill träna med mig! För även om jag är pepp på träning just nu (00.19) och efter varje pass så är det oftast fruktansvärt svårt att ta sig till gymmet.
Då är det himla bra att ha kompisar man kan träna med. Har tidigare aldrig velat träna tillsammans med någon jag känner, jag har gillat den där anonyma känslan man har på ett gym. Man ler bara lite gran när man står och väntar på att passet ska börja när man sett människan på samma pass de senaste 5veckorna. Men inte mer...
Men nu går jag till gymmet med en kompis, tränar samma pass och går därifrån tillsammans. Det känns bra, är jag inte pepp så går jag ändå för jag vill inte svika min kompis. Kanon bra ju!

Testade på Bodypump idag. Oh boy, vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Känner redan nu av den. Men det är då man känner att man lever. Ser fram emot torsdagssimningen. Ska bli skönt med lite lugnare träning.

Det är inte bara Bodypump jag kört idag, var även ute på en promenad på straxt över en timme på förmiddagen. Solen sken, löven sprakade verkligen i gult och rött, man blev så där lagom rosig om kinderna av höstluften och man var glad att men lever. :)



Nu ska jag krypa ner under täcket, läsa Flyga Drake och hoppas att jag tar mig upp ur sängen imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0