Måndag 26 oktober

Efter gårdagens svull (åt en massa chips) ställde jag mig på vågen med inställningen PLUS men faktiskt så visade den ett litet, litet minus. Wohoo! Nu ska det bli ett ordentligt minus denna vecka också.

Dagens lista
Lunch:
Aubuergin och zucchinilasagne (4p)
Mellanmål: Kaffe, 1 bit mörkchoklad, 1 päron (1p)
Mellanmål 2: 1 banan (1p)
Motion: 60min aerobic 1
Middag: Stekt lax med grönsallad och kall romsås (5p)
Provsmakning: Köttfärslimpa (3p)
Kvällsgott: Te. 1 Kiwi.

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 14p
Sparade points: 8p

Sov läääänge idag, därav saknaden av frukost...
Har lagat köttfärslimpa till lunchen imorgon och var  därför tvungen att provsmaka lite. Gott var det iaf!

Var på mitt vanliga Aerobicspass idag men hade en annan instruktör. Once again så fick jag lära mig en massa nya steg, kan lova att jag har nada kordinationsförmåga. Skrattade mig igenom halva passet man satt det och jag blev ordentligt svettig. Härligt så här en måndagskväll, speciellt som jag har tenta imorgonkväll och inte kommer hinna träna något.

Middagen idag.


Kommentarer
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Vad säger du, ska du inte vara med på novemberutmaningen? :D

2009-10-28 @ 00:30:43
URL: http://atatranakampa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0