Måndag 19 oktober (del 2)

Har nu varit och tränat, och det gick så himla bra! Vist jag tappade bort mig några gånger men svettades gjorde jag. Det märks att jag varit på passet några gånger för man kan ge mer för varje gång som går nu när man kan alla stegen. Att instruktören sen kommer med nya steg emellanåt är en annan femma...

Har ätit supergod middag också, det blev vad som fanns hemma (är ju lite tomt i skåpen så här i slutet av månaden). Wokade iaf grönsaker och räkor och hade sen en tomat- och bönsallad till. Kanongott som sagt och sen att det är snålt på points är ju positivt det också :)

Är inne i en period då jag vill ha soppa, soppa och soppa. Det blir ofta så här på hösten. Har fisk- &räksoppa och köttsoppa i frysen. Tänkte jag skulle göra ärtsoppa eller linssoppa nu någon dag också. Men så är jag så himla sugen på pumpasoppa, hittade ett recept idag som verkade kanon. Får bli att testa det i nästa vecka när man har fått pengar.

Blev lite inspirerad när jag var runt och läste bloggar och tänkte att jag skulle ta och skriva upp mina planerade träningspass.

Måndag
60min Aerobics 1

Tisdag
60min raskpromenad eller 60min på crosstrainer/löpband (beroende på väder)

Onsdag
60min Bodypump

Torsdag
40min simning

Fredag
45min Afro

Nu ska jag förbereda lunchlåda till imorgon och sen sätta mig med en kopp te och bara mysa med fötterna i ett fotbad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0