Måndag 19 oktober (del 1)

Jag måste verkligen göra något åt mina matvanor. Träningen har jag inga problem med men det här med maten förstör allt! Jag tar för stora portioner, äter fel sorts mat osv. Skulle kanske börja räkna points igen och vara så där tråkig och skriva upp här på bloggen. För på något sätt är det så mycket lättare att hålla koll när jag skriver här på bloggen.

Kan ju börja med att berätta vad jag ätit idag. Buffé på kinesiskrestaurang, det och inget annat. Försov mig och fick springa till skolan så det blev ingen frukost för mig.

Ska ta ett äpple och några glas vatten nu och sen bär det av till gymmet för Aerobic 1, min vanliga måndagsträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0