Vilken helg!

Säger bara att om det tar två dagar att återhämta sig från sin födesledagsfest så var det en ordentlig fest. Jag hade verkligen helt underbart kul och man kan verkligen inte fira med bättre vänner. Men som sagt det blev lite mycket av det goda (läs: alkohol) och jag har inte mått så bra resten av helgen.

Jag tror som att jag fortfarande kan dricka lika mycket som jag kunde för 10kg sen och då jag festade minst 2gånger per vecka. Vilket betyder att jag blir kalasfull...

Som ni kanske förstår så har det inte blivit så mycket motion i helgen och jag har mest ätit och ätit. Så redovisningen för NU:s sista vecka kommer först imorgon, det är ju ändå sista dagen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0