Torsdag 5 november

Som sagt, inte mycket som hänt hos mig idag pga denna snuva. Var och simmade nu ikväll och det var så undebart skönt, känner mig mycket piggare nu. Tidigare när jag simmat har jag inte hållit koll på hur långt jag simmat men idag pga NU så räknade jag längder, det blev faktiskt 1km på 30min. Trodde ändå inte att jag skulle komma så långt.

Dagens lista
Frukost:
Havregrynsgröt med blandade bär. Te
Lunch: Pasta med svamp och musselsås. Vitkålssallad
Mellanmål: Varmchoklad
Motion: 30min simning
Kvällsmat: 2ägg smörgåsar med skagenröra och grönsaker. Te

Så här långt har jag kommit i NU:
18,5km/80km
4pass/15pass (på minst 30min)
5min/30min planka (alla på knä)
50stycken/300 armhävningar
0stycken/4stycken yogapass
0stycken/4stycken egentid á 30min

Känns bra, jag är i fas med min planering! Imorgon hoppas jag att jag kan springa lite på gymmet och sen på kvällen tänkte jag ta min första egentid i form av fotbad och ansiktsmask. Kan vara skönt efter en dag med tenta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0