Torsdag 26 november

Sitter inne i värmen med rosiga kinder och en kropp som äntligen börjar tina upp....

Dagens lista
Frukost:
Havregrynsgröt med rivet äpple (2p)
Lunch: Kycklingsoppa. Clementin (4p)
Mellanmål: 1 banan (1p)
"Mellanmål": Wrap med grönsaker och skinka (6p)
Middag: Gravad lax, kall sås och sallad (6p)

Har även druckit x antal koppar med kaffe, te och lättglögg pga att jag suttit i kö mellan kl.10 och 17 i +3grader och lite duggregn. För att hålla värmen har man i princip druckit något varmt hela tiden. Skulle därför gissa på att pointsen är plus/minus noll idag.

Jag fick iaf mina biljetter jag skulle ha! *ler stort*

Foton kommer imorgon, nu är jag så trött efter all frisk luft att jag ska krypa ner under täcket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0