Torsdag 19 november

Kunde inte somna igår och när jag väl somnade sov jag dåligt så det har itne varit någon bra dag för mig idag. Huvudvärk och trötthet är verkligen ingen bra kombination och jag har inte fått mycket gjort. Tog mig iaf till simhallen och simmade mina längder även om jag inte höll samma tempo som jag brukar göra men med 5min extra simning så löste det sig ändå.

Dagens lista
Frukost:
Havregrynsgröt. Te (2p)
Lunch: Calbanoss och paprikaröra. Tomat (6p)
Middag: Falukorvsgryta med äpple och russin. Gröna linser (6p)
Motion: 35min simning
Kvällsmys: Te. Fruktsallad (äpple, clementin och banan). 1 bit mörkchoklad (2p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 16p
Sparade points: 6p

Imorgon ska jag upp tidigt för att få mycket gjort i skolan och sen ska jag köra riktigt hårt på gymmet. Jag är pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0