Torsdag 12 november

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna dag. Är fortfarande inte riktigt återhämtat mig efter migränen som alltid leder till en svacka i hur jag mår. Det har varit en bra dag men jag är inte 100% glad... Borde vara så mycket gladare/nöjdare med tanke på att kaloriintaget och motion båda varit kanon. Ibland har man ju bara sådana där dagar.

Dagens lista
Motion:
35min promenad
Frukost: Havregrynsgröt med rivet äpple och kiwi
Fika: Kaffe. Clementin
Lunch: Wokad kyckling och grönsaker. Grönsallad
Motion: 30min simning
Middag: Keso, sill och tomat. Te

Fick reda på något riktigt kul/bra/positivt idag. Min lillebror har gått ner 20kg hittills denna höst. Så nu måste jag ta mig i kragen så jag hinner ifatt honom. Kan han så kan jag liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0