Söndag 22 november



Har kört spinning idag för första gången på 7år och oj, vad kul det var. Jobbigt och svettigt men skit kul! Jag känner instruktören och hon har tjatat på mig ett tag att jag ska testa på spinning. Så idag när hon mötte mig innan passet och jag berättar att idag är dagen, skiner hon upp. Hon var jätte bra, hon hjälpte mig med inställningarna på cykeln och efteråt pratade vi lite mer och jag fick en massa tips.

När vi körde perioder då man skulle stå upp länge kändes det ordentligt i vaderna, nästan så att det låste sig. Men tack vare tipsen ska jag testa en ny teknik nästa gång, för jag kan lova er att det här kommer vara ett återkommande moment i min träning framöver.

Målet idag var att klara mig igenom passet så jag körde inte med så mycket motstånd, det räckte ändå. Jag är så himla nöjd att jag äntligen vågade testa och stolt över att jag klarade mig igenom hela passet.

Dagens lista
Frukost:
Havregrynsgröt med rivet äpple. Te (2p)
Lunch: Spaghetti och köttfärssås (6p)
Motion: 60min Spinning
Middag: Omelett med calbanoss (6p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 14p
Sparade points: 8p

Kommentarer
Postat av: Thea

Jag ska köra spinning imorgon kl 07:00. Det var längesen jag körde ett pass men det är tufft och det ska det vara =)

2009-11-22 @ 21:02:21
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0