Onsdag 18 november

Idag var det dags för Bodypump igen, har inte kört det på 2veckor. Körde samma vikter som tidigare och jag kan lova att det känns nu. Får se hur det känns imorgon.

Dagens lista
Frukost:
Havregrynsgröt med rivet äpple. Te (2p)
Mellanmål: Clementin (0p)
Lunch: Wokade grönsaker och kyckling. Sallad (5p)
Fika: Kaffe (0p)
Mellanmål: 1 äpple. 1 banan (1p)
Motion: 60min Bodypump
Middag: Gröna linser och kokt fisk. Tomat (6p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 15p
Sparade points: 7p

Känner att det är dags att räkna points igen. Jag tycker det är jätte tråkigt men jag vill ha bättre koll på hur mycket jag får i mig just nu. Har nämligen bestämt mig att jag ska ner till 95kg innan jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0