Onsdag 11 november

Har inte varit någon bra start på veckan. Var allmänt slö och sur i måndags och igår åkte jag på ett migränanfall som hette duga. Blev alltså inte så mycket till motion igår heller, inte mat heller ska jag be om att få berätta.

Dagen idag har varit lustig. Vaknade tidigt, fortfarande mör i kroppen efter migränen, somnade sen om några timmar och vaknade vid lunchtid men var inte hungrig. Åt inte förrän kl. 15 och då hade jag inte ätit något sedan kl.19 igår.

Dagens lista
Lunch:
Lax, ugnsbakade rotfrukter, grönsallad.
Fika: Kaffe. 1 bit mörkchoklad
Motion: 30min på löparband/cykel
Kvällsmat: Smoothie

Var en sväng till gymmet idag men hade inte allt för mycket energi för att göra något alls. Fick iaf ihop ett pass till NU och idag var det det som räknades. Hoppas jag får i mig lite mer mat imorgon så jag har energi till simningen, tänkte även försöka mig på en morgonpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0