Måndag 30 november

Har inte riktigt återhämtat mig från fredagens bravader än... men jag tog mig till gymmet idag iaf.

Dagens lista
Frukost:
Havregrynsgröt, sill, kokt ägg och te
Lunch: Kycklingtacotallrik
Mellanmål: Clementin. kaffe
Mellanmål 2: Banan
Motion: 60min Aerobics
Middag: Linsgryta och lax. Grönsallad

Idag har jag levet efter tanken: Det är min födelsedag och då får man lyxa till det. Tog en riktig mysfrukost med nykokt ägg, sill och tända ljus och satt vid bordet länge och bara njöt. Lunchen blev inte riktigt som jag planerat men jag orkade inte förbereda lunchlåda igår.

Körde stenhårt på Aerobicsen och både jag och min kompis var helt slut efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0