Måndag 2 november


Efter en helg som till mesta dels bestått av ätande var det då dags att ta sig i kragen och styra upp det hela (som det är typ varje måndag). Men det har faktiskt inte varit tufft alls idag, det känns som rätt.

Dagens lista
Frukost:
2 knäckebröd med leverpastej, 1 glas lättmjölk (3p)
Mellanmål: 1 banan (1p)
Lunch: Vegetarisk lasagne, vitkålssallad. Kaffe (5p)
Middag: Kokt sej, bakad potatis, rå blomkål och kall romsås (7p)
Motion: 60min Afro
Kvällsmat: Te. 1 plommon. (0p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 16p
Sparade points: 6p

Afron var så himla kul! Det känns att jag börjat få bättre kondition för man orkar ge mer nu än när man började. Sen måste jag skaffa mig ett par träningsbyxor som jag inte tappar, är inte så kul att behöva dra upp byxorna hela tiden. Nästa gång ska jag skaffa mig ett par med dragsko i midjan så att man kan använda dem lite längre. Iofs betyder ju detta att jag blivit mindre...

Nu ska jag göra plankan och armhävningarna för novemberutmaningen innan jag kryper ner under täcket med en bra bok.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Afropowerdance är fruktansvärt kul! :) Jag vill verkligen ta upp den igen! Men tyvärr finns det inga sånna pass på den orten jag flyttat tillfälligt till nu. Men överväger faktiskt att flytta in hos föräldrarna igen, bara för att få tillgång till det passet. Får man fråga ungefär vart du bor?

2009-11-03 @ 08:23:30
URL: http://sizenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0