Fredag 20 november

Det är något i min kropp som inte stämmer. Jag har i princip konstant huvudvärk, inte så att det stör men det är ändå närvarande hela tiden. Jag är hungrig ena stunden för att må illa och inte kunna äta i andra. Jag är yrslig och hjärtat slår som bara den. Jag är förstoppad för att sen få diarré. Vet inte vad det kan bero på. Borde kanske ringa läkaren men jag vill inte, jag går inte till läkaren utan anledning liksom. Jag gjorde så pass många läkarbesök förra året (för då var det behövligt) att det räcker för en livstid. De har redan undersökt om jag är allegisk mot något jag inte redan vet om, de har tagit alla blodprov som finns, kollat neurologiska skador gällande yrseln osv. För det är inte första gången jag mår så här...

Dagens lista
Frukost:
Oatley havredryck, 1 banan, kaffe (4p)
Mellanmål: Päron (0p)
Lunch: Ärtsoppa. 1 glas lättmjölk (3,5p)
Motion: 50min löpband/cykling
Middag: Klyftpotatis och kycklingburgare. Grönsallad (11p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 17,5
Sparade points: 4,5

Kan lova att träningsvärken sedan i onsdags kändes idag när jag sprang på gymmet. Men värst var ändå när jag cyklade. Sprang i högre takt än vad jag gjort innan och sprang liiite längre än tidigare. Sakta men säkert orkar jag lite mer för varje vecka. Jag börjar redan nu fundera på att springa Tjejmilen nästa år.

Har tittat på film här ikväll och blev så sugen på allt möjligt. Kan erkänna att jag i ett svagt ögonblick åt lite popcorn. Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska ställa mig till detta eftersom jag har sagt att jag inte får äta det i NU.

Imorgon ska jag ha en riktigt skön lördag och umgås med en kär vän. Vi har planerat en lång promenad och film med morotsstavar och dipp, kanske testa årets glögg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0