Fredag 13 november

Har ni märkt av någon otur idag? Jag har då haft en bra dag även om tvättmaskinerna bråkat lite med mig...

Har varit trött och seg idag pga att jag sovit så dåligt hela veckan men annars har det varit en toppen dag. Halvdag i skolan, ökade på löpningen och har ätit superduper god mat ikväll. Har även druckit 1 glas rödvin, efter bestämmelserna i NU.

Dagens lista
Frukost: Havregrynsgröt
Mellanmål/fika: 1 Oatleysmoothie. Kaffe
Lunch: Vegetarisklasagne. Coleslaw
Motion: 30min löpband, 20min cykling
Mellanmål: Lite korv och coleslaw
Middag: Sill, potatis och dopp i kopp. 1 glas rött vin


Kommentarer
Postat av: Beckis

Mitt horoskop igår sa att jag inte behövde oroa mig för jobb och framtid. Det skulle ordna sig. Jag skulle till och med få tid för en kort resa. Vet itne hur jag ska tolka det. Antingen kommer allt bli bra eller så kanske man dör? Ja, jag lever än så länge i alla fall och imorgon får jag veta hur omorgonisationer och nedskräningar på jobbet påverkar mig... Har nog aldrig upplevt fredag den 13 som en otursdag.

2009-11-14 @ 09:48:21
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0