Matlista 10/5

Frukost: 1 stort glas o´boy, 2 knäckebröd med skinka och gurka. 1 banan (5p)
Lunch: Stekt lax med sallad och keso (4,5p)
Mellanmål: 1 Nutrilettbar (4,5p)
Motion: 30min medel/hög motion (5AP)
Kvällsmat: Havregrynsgröt (2p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 16p
Sparade points: 7p + 5AP

Det var dags för första löpträningen efter uppehållet idag, gick så där. Jag orkade inte hela passet, kände att jag blev yr efter lite mer än halva passet så jag var tvungen att sluta. Men för att få ihop motionstiden så cyklade jag resten av tiden.

Annars har det varit en toppen dag. Varit lite så där lagom söndags-slö men ändå fått mycket gjort här hemma.

Btw, har bokat en tid hos frisören till i början av juni. Så pepp och säker är jag på att nå mitt mål på -10kg. Yeah, det är bara att köra hårt nu för jag ska fixa detta!

Kommentarer
Postat av: J (fd tjockisen)

Vad duktigt tjejen :D

kramar

2009-05-10 @ 22:00:11
URL: http://jsviktiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0