Matlista 8/5

Frukost: Havregrynsgröt (2p)
Mellanmål: Äppel, kiwi (0p)
Lunch: Havregrynsgröt (2p)
Mellanmål: 3 rostade mackor utan pålägg, 1 banan (5p)
Middag: Grillat älgkött, hemgjord potatissallad, grönsallad, vitlöksbröd, rödvin. Rabarberpaj, vanlijsås och jordgubbslikör (???????p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 9 + ????????
Sparade points: Gissar på noll

Blev bjuden på grillfest bara så där när jag var till Ica. Och inte vilken grillfest som helst heller, utan värsta lyxen med älgkött. Har inte ätit det på flera år så det var verkligen uppskattat. Jag skiter faktiskt i pointsen på middagen med tanke på hur jag ätit den senaste veckan. Så mycket som jag legat minus väger liksom upp det jag ätit ikväll och himmelskt gott var det också. Dock har jag ont i magen nu, bra att chocka den när den knappt fått något alls i sig tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0