Matlista 7/5

Frukost: ½ Allévo shake (1p)
Mellanmål: Päron och kaffe (0p)
Lunch: 1dl minikeso, 90g kassler, gröna bönor och morötter (3,5p)
Mellanmål: Kaffe
Middag: 1 banan och 1 Nutrilettbar (1+4,5p)
Motion: 70min låg motion (4AP)
Kvällsmat: Havregrynsgröt (2p)

Tillåtna points per dag:  23p
Använda points: 12p
Sparade points: 9p + 4AP

Har iaf fått ihop lite points idag! Morgonen ska vi inte prata om, och därför ska man ju göra det. Blev mätt efter en halv Allévo shake så det fick räcka till frukost, jag vet att det inte är bra men idag fick det duga.

Var ute och gick med en kompis som var förkyld så det blev en lugn promenad. Passade mig ganska bra ändå, det är ändå 2 veckor sedan jag motionerade senast och jag planerar att löpträna imorgon så jag ville inte ta ut mig så mycket idag. En positiv sak idag var att jag under promenadens gång faktiskt kände mig hungrig, första gången på en vecka tror jag! Är nog på väg åt rätt håll iaf.

Kommentarer
Postat av: natalie

Hur mycket kalorier motsvara en points till exempel? Jag räknar kalorier på matvaror men hur gör man med points?

2009-05-08 @ 07:28:15
URL: http://natalie-lilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0