Matlista 26/5

Frukost: 1 Allévoshake (2p)
Mellanmål: 1 äpple (0p)
Lunch: Bulgur, kassler och bönsallad med grönsallad (3,5p)
Middag: Makrill i tomatsås, 1 ägg, oliver och sallad (7p)
Motion: 60min hård/medel motion (7AP)
Kvällsmat: 1 dl lättfil och 1 banan (1,5p)
Kvällsgott: Jordgubbar, 1 bit 85% choklad och 1 glad cola zero med en apelsinskiva (1,5p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 15,5p
Sparade points: 6,5p + 7AP

Det har varit en kanon dag igen. Skönt att det har varit många sådana de senaste veckorna. Hela den här viktresan känns, just nu iaf, hur bra som helst. Unnade mig lite lyx framför en film ikväll i form av färska jordgubbar (de första för i år, inte svenska men ändå), mörkchoklad och cola. Jag älskar vardagslyx! Det här med att man bara ska unna sig på helger är för mig mer av en fälla. Det är då alla hämningar släpper och allt går åt pipsvängen, då sprider jag hellre ut det under veckorna för att lättare kunna ta mig tillbaka till mitt nyttiga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0