Matlista 21/5

Frukost: 1 banan och havregrynsgröt (3p)
Lunch: Minestronesoppa, sallad och ½ glas lättmjölk (4p)
Middag: Havregrynsgröt med rivet äppel och kanel (2p)
+ har ätit godis, har inte en aning om för hur mycket points

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 9 + allt godis....
Sparade points: Gissar på nada

Blev ingen motion idag, var tvungen att prioritera färdigskrivandet av B-uppsatsen som skulla vara inne idag, men imorgon blir det att köra hårt igen. Allt godis har gjort mig illamående och inte alls hungrig under dagen så havregrynsgröten på kvällen var mest ett sånt där "du måste ha i dig något för att orka imorgon också"mål. Det är nu man förstår hur elak man var mot sin kropp när man tidigare kunde äta en sån mängd godis, eller mer, nästan varje dag, Inte undra på att jag har mått dåligt. Och det ska tilläggas att jag inte åt så mycket egentligen.

Helgen som kommer blir lugn vad gäller födo- & alkoholintag, har praktik heeeeela helgen så jag vet iaf vad jag ska göra. Och just det, när jag inte har praktik ska jag plugga och träna. Fun weekend or what?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0