Matlista 19/5

Frukost: 1 banan (1p)
Mellanmål: kaffe och 1 äppel (0p)
Lunch: Pasta sallad med fetaost och oliver (4p)
Mellanmål: 1 skiva grovt bröd med leverpastej och glass (4p)
Kvällsmat: 3fiskpinnar, äggröra och sallad (7p)

Tillåtna points per dag: 22p
Använda points: 16p
Sparade points: 6p

Blev ingen motion idag för ärligt så orkade jag inte. Ville mest bara dricka kaffe och äta en bakelse eller så. Tog mig en skopa glass istället och fick helt enkelt nöja mig med det.

Är under 100strecket på vågen och det känns verkligen kanon! Har varit det sen i lördags. Lika bra att erkänna... Ja, jag är våg-beroende och väger mig varje dag just nu och ibland även flera gånger per dag. Eftersom det är nytt 10tal på vikten blir mängden tillåtna points lägre också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0