Matlista 18/5

Frukost: 2/3 av en Allévo shake (1,5p)
Mellanmål: 1 banan (1p)
Lunch: Köpt Rostbiffsallad med bröd (10p)
Motion: 60min medel/hög motion (7AP)
Middag: Ärtsoppa, 1 knäckebröd (1,5p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 14p
Sparade points: 9p + 7AP

Har inte varit hungrig överhuvudtaget idag men hade planerat att luncha med en kompis så det var bara att luncha på liksom. Blev så sjukt mätt av brödet som man fick till salladen, så där så att det verkligen gjorde ont i magen och då åt jag inte mycket.

Träningen idag blev 20min intervallträning (joggning/rask gång) och 40min lite lugnare tempo på crosstrainern. Kändes riktigt skönt!

Är inne i någon svacka eller något sedan igår kväll. Vet inte vad det är riktigt. Är jätte peppad på att motionera och motivationen för att äta nyttigt finns där också men jag är så nere. Känner mig lite deppig... Vet inte alls vad det kan bero på men jag vill mest bara gråta och inte göra något alls. Och idag har jag verkligen ingen anledning till att gråta, solen skiner, jag har varit ledig och spenderat mest hela dagen i solen och så har jag använt en blus idag som jag tidigare inte kunnat knäppa ordentligt över brösten och den har suttit tajt över magen och idag var den nästan för stor. Det ni! Blev så glatt överraskad att jag var tvungen att ringa mamma och "skryta" lite. Testade den inte äns när jag rensade garderoben för någon vecka sen för jag var helt säker på att den fortfarande var tajt. Det är man inser hur mycket kroppen faktiskt har förändrats under denna viktresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0