Matlista 13/5

Frukost: Havregrynsgröt (2p)
Mellanmål: Äppel och kaffe (0p)
Lunch: Chili con carne och grönsallad (4p)
Middag: Nutrilettbar och 1 banan (5,5p)
Motion: 30min hård motion (5AP)
Kvällsmat: 2dl yoghurt, fröer, 2 knäckebröd med leverpastej och gurka (3,5p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 15p
Sparade points: 7p + 5AP

Varit en kanon dag idag, även om jag varit trött pga lite sömn i natt. Ändå så är det här bästa dagen på länge, jag har haft energi hela dagen. Kan ju lova att det är först nu (21.55) som jag sätter mig ner och tar det lugnt, ska dricka en kopp te och titta på film innan jag kryper ner under täcket.

Körde löpträning idag. Jag känner verkligen skillnaden och det är så underbart. Bara på dessa veckor har jag förbättrat min kondition och jag orkar mer och mer för varje gång. Så skön känsla!

Träffade en kompis idag som jag inte sett på ett tag och fick kommentarer om att jag smalnat i ansiktet och så (hon såg iofs inte min kropp så mycket för jag hade jacka på mig). Var kul att få höra att det syns skillnad! Om knappt 4 veckor ska jag åka hem till mina föräldrar och sen vara där under sommaren, jag har inte varit där sedan i julas. Det ska bli riktigt kul att få se folks reaktioner på min viktnedgång. Min mamma och syster vet om hur mycket jag gått ner, jag ringer dem efter varje vägning, men de vet ju inte hur viktnedgången syns på kroppen. Pratade med mamma idag och hon påpekade att 10kg (som är mitt mål att nå innan jag åker dit) gör mycket och att det ska bli spännande att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0