Matlista 11/5

Frukost: Havregrynsgröt (2p)
Mellanmål: Äppel, kiwi (0p)
Lunch: Minestronesoppa och grönsaker (3,5p)
Mellanmål: 2 skivor grovt bröd, leverpastej, skinka och 1 glas lättmjölk (5p)
Middag: Omelett på 2 ägg med lök, fetaost och sallad (5p)
Kvällsmat: 1 banan, 1dl yoghurt (2p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 17,5p
Sparade points: 5,5p
 
Idag har jag varit hungrig, riktigt hungrig! Men jag har hållit mig till mina points och det känns verkligen som ett framsteg. Bara för några veckor sen hade jag suttit här och varit tvungen att skriva ner en massa onyttigt som jag fått i mig bara för att jag varit hungrig och inte orkat göra iordning något nyttigare.

Blev ingen motion idag för jag har inte bara varit hungrig jag har också varit riktigt trött, har inte haft någon energi alls. Men jag har ändå cyklat till och från praktiken (är 20min vardera väg) och sen har jag varit ute med hundarna i 20min också. Vist det är ju inte någon hård motion men jag har inte suttit still hela dagen iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0