Helgen 15-17/5

Fredag 15/5
Matintaget var helt klart godkänt, höll mig till mina points men sen kom då vinintaget.... Blev kanske 5 glas vin i trevliga människors sällskap. Hade jätte trevligt och det är det som räknas! Och när jag tjuvvägde mig i lördags hade jag gått ner 0,5kg sen i torsdags (yeah!). Blev dock ingen motion förutom att jag cyklade till och från praktik och till och från kompisen --> sammanlagt 70min cykling.

Lördag 16/5
Grillfest återigen, är det vår så är det! Anpassade matintaget under dagen så ingen större skada skedd. Var även ue och gick med hundarna i 2,5 timmar och njöt i solen. På det hela var det nog (nästan iaf) plus, minus noll.

Söndag 17/5
Godis och paj intogs (ajaj!) men löpträningen genomleds (och jag menar verkligen genomleds, gick inte alls bra). Mer ett plus än ett minus.... Nya tag imorgon.

Överlag har helgen varit toppen, känner mig så där härligt trött och belåten efter att ha spenderat mer än hälften av helgen ute i det fina vädret. Kanske liiiiiite för mycket onyttigt som intagits men jag känner faktiskt ingen ångest alls över det som jag brukar göra. Jag har unnat mig det den här helgen, jag känner att jag till veckan kommer kunna fortsätta på den "rätta" banan och det kommer absolut vara ett minus vid vägningen på torsdag.

Lycka till i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0