Torsdag 19/3

Frukost: Havregrynsgröt, 2 rostade mackor med leverpastej och te (5p)
Mellanmål: Äpple
Lunch: Lax, ris och broccoli. 2 riskakor (6,5+ 1,5p)
Dålig-tenta-tröst: "Hallonpaj"  och kaffe (?)
Middag: Fiskpinnar, grönsaker (5p)
Kvällsfika: Banan och lightsaft (1p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 19 + ?
Sparade points: Inga skulle jag gissa på

Pluggat, pluggat och pluggat idag. Tentan gick så där och jag var tvungen och trösta mig själv med en nygammal favorit varma bär och en massa kaffe. Pluggandet fortsatte efter det, tenta imorgon igen, och det har därför inte blivit något gymbesök. Ska göra lite situps, armhävninar och sånt kul innan jag kryper ner under täcket.

Imorgon är det en fullspäckad dag med tenta, seminarium och middagsbjudning så vi får se hur det blir med motionen då. Förhoppningsvis orkar jag upp tidigt och hinner träna innan tentan men det kommer också betyda att jag kommer somna under middagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0