Tisdag 31/3

Motion: 60 min rask promenad (4AP)
Frukost: Havregrynsgröt, 2 knäckebröd med leverpastej (4p)
Mellanmål: Äppel, te
Lunch: Kalkon, ris och grönsaker. Kaffe, chokladbit (5+2p)
Mellanmål: Äppel
Middag: Pasta, tomatsås och oliver. ½ grapefrukt (5p)
Kvällsgott: Popcorn (4p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 20p
Sparade points: 3p + 4AP

Varit en kanondag idag! Har äntligen fått rutiner igen. Morgonpromenad och ordentligt schema i skolan har bidragit till stor del. Får se hur det blir från och med nästa vecka när det är dags att bege sig ut på praktik igen. Ska pendla de första 4 veckorna så det kommer bli låååånga dagar men jag har gett mig fan på att jag ska fortsätta vara duktig och träna. Äta nyttigt brukar inte vara något problem, det är bara att se till att man har ordentligt med frukt med sig och förbereda matlådor innan så man slipper laga mat varje dag. Kommer nog bli en hel del broccolisoppa om kvällarna under denna period, är ju bara att laga en massa portioner och sen värma när man kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0