Tisdag 24/3

Frukost: Havregrynsgröt, 2 knäckebröd m leverpastej, te. (4p)
Mellanmål: Äppel
Lunch: Lax och bulgur med vitkålssallad (6p)
Mellanmål: Kaffe, viktväktargodis, äppel (1p)
Middag: Pizza på tunnbröd och vitkålssallad (5,5p)
Motion: 30min crosstrainer (3,16km) och 30min motionscykel (10,04km) (5AP)
Kvällsmat: 1dl lätt A-fil, 1 banan, hallon och 2 knäckebröd med ost (3,5p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 20p
Sparade points: 3p + 5AP

Har varit en riktigt bra dag, precis som jag bestämt att det skulle vara. Men fatta att jag har 3points sparade!!!! Wohooo!

Var liiiite tungt att ta sig gymmet men jag kom iväg till slut och gjorde min timme. Tänkte att jag hädanefter skulle skriva ner hur långt jag kommer på mina träningspass så att jag ser om det blir någon förbättring gällande vad jag orkar. Blir mest crosstrainer och motionscykel nu innan jag börjar med gruppträning för jag har fruktansvärt dålig balans på löparbandet plus att jag tycker det är skit tråkigt att gå där.

Hoppas på vägning imorgon, bara mensen är över så kör vi liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0