Onsdag 25/3

Motion: 60min rask promenad (4AP)
Frukost: Havregrynsgröt, 2knäckemackor med ost och mager salami (5p)
Plugget-så-tråkigt-att-jag-behöver-socker: Giga (2p)
Lunch: Bulgur, kycklinggryta och vitkålssallad (5,5p)
Mellanmål: Äppel
Middag: Korvsoppa och smörgås (4+6p)

Tillåtna points per dag: 23p
Använda points: 22,5p
Sparade points: 0,5p + 4AP

Trodde jag köpte värsta bra brödet idag men tydligen inte... eller iofs så är det sånn där "dubbelmacka" och jag var ju tvungen att ta båda halvorna och får väl skylla mig själv. Mätt blev jag iaf.
Annars har dagen varit bra även om jag var sjukt sugen på choklad där ett tag men jag höll mig och tog ett äppel istället och bet mig i tungan så att det började blöda.

På något sätt blir jag så fruktansvärt socker-sugen när jag sitter och pluggar, det hör liksom till att äta en massa godis och bli sugerhigh.

Riktigt impad över mig själv idag faktiskt! Jag tog mig upp i tid för att hinna med en timmes promenad innan pluggandet började, vilket innebar att klockan ringde 6.40. Impad? Yes, indeed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0