Onsdag 18/3

Frukost: Havregrynsgröt, 2 mackor med skinka (5p)
Tentapluggsgodis: Colasalta (1,5p)
Lunch: Kycklinggryta och ris (5,5p)
Mellanmål 1: 2 rostade mackor med leverpastej (3p)
Mellanmål 2: Banan (1p)
Motion: 30min motionscykel, 20min löpband i uppförsbacke (2+4AP)
Kvällsmat: Räksallad och 2 hårdbröd (6p)

Tillåtna points per dag: 23p
Ätna points: 22p
Sparade points: 1p (+AP)

Dagen idag har varit kanon även om jag varit trött. Jag måste bli bättre på att få i mig ett ordentligt mellanmål på förmiddagen dock, när eftermiddagen sen kommer är jag så himla sugen och hunrig på allt. Det är inte som om jag inte har med mig något, jag känner bara ingen hunger på morgonen. Frukost och lunch äter jag mest för att jag vet att jag måste. Och jag vet att jag måste äta en ordentlig frukost annars blir det bara ännu värre med suget på eftermiddagen. Men fram med äpplet som ligger i väskan! Låt det ligga framme på bordet så att du ser det!

Motionen idag gick inte riktigt som jag tänkt mig. Planen var att köra 30 min vadera på motionscykel, löparband och crosstrainer men efter 10min på löparbandet så började skoskavet göra sig till känna och efter yttligare 10 min gick det bara inte. Jag ville bara ta av mig skorna och gå hem, inte för att jag inte hade mer energi utan för att jag tål verkligen inte skoskav. Jag ta mycket med skoskav är det värsta som finns! Gjorde iaf situps, armhävningar osv när jag sedan kom hem. Det har jag gjort varje dag denna veckan, det är bara något jag inte skriver ner. Vet inte varför, borde kanske göra det. Och jag gör det hemma för att jag tycker inte om när folk stressar och flåsar runt omkring när jag gör det.

Nu blir det att njuta i ett bad innan sängen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0